Nur'aini bt zulkifli

segalanye mengisahkan......
*bibit percintaan ku..
*suke duka bergelar wanita..
baca lah dengan hati yang tenang....:-)


Sunday 12 February 2012

penatnye....

penatnye arinie....berjimba with teman2 yang tercinta suhaina dilla n man....love u all
perkara yang paling x dpat nak saya lupekan arinie time naik banana bot....first time naik tau perhhh seram nye....rase nak turun je tapi dilla cam beriya ajak naik cam xsampai hati lak tolak permintaan die...
mase dh berjalan pelan2 2 saya ckap YA ALLAH kau selamatkan la aku...aku lum kawin lagi YA ALLAH....hihihihihi klakar la akn...ble dh tgah2 issshhh best la plk...pas2 dorang janji xnak jatuhkan saya rue2nye depa tipu cissshhh muka tesembam kat pasir kot ngn tesedaknye....time 2 terkeluar kat hati wlaupn kat lam air BODOHNYE LA JATUH KAN AKU.....hahahaha....jahat la dorang...
then mase nak blik dorang ajak saya g tgk wayang...hmmm saye pn setuju la harap2 best la cite 2 nnt....perrhhh sekali tgk cite org putih yg menyakitkan jiwa dan raga dan nestapa....xsonok langsung....nak tggu cite melayu tapi lambat lak mulanye terpaksa la jgk tgk sampai habis....ble dh abis 2 fuuhh ALHAMDULILLAH habis jugak akhirnye kikikikikikiki....ape2 pn i love u all

No comments:

Post a Comment