Nur'aini bt zulkifli

segalanye mengisahkan......
*bibit percintaan ku..
*suke duka bergelar wanita..
baca lah dengan hati yang tenang....:-)


Thursday 6 September 2012

kegembiraan disebalik kesedihan

aku memanjatkan kesyukuran kepadamu ya Allah mnberi aku peluang menyambut syawal yg hampir berakhir ini.disebalik kesedihan terselit kegembiraan dari mu buat ku.walaupun sementara tapi ianya terlalu berharga buat ku.dalam waktu aku hampir kehilangan semuanya dan hampir mengalah dlm hidup ni hadirnya lelaki ini memberi senyuman diwaktu airmata mengalir.bersyukurnya aku mengenali dirimu setelah aku amat disakiti.....
trima kasih tuk sekian kalinya kerna mnjadi yg terbaik tuk aku slme ini walaupun ramai yang mengatakan sebaliknya...aku selesa berada dihati mu walaupun aku tau aku terpaksa.........??????????????????!!!!!

No comments:

Post a Comment