Nur'aini bt zulkifli

segalanye mengisahkan......
*bibit percintaan ku..
*suke duka bergelar wanita..
baca lah dengan hati yang tenang....:-)


Tuesday 7 February 2012

mimpi pelik mggu nie....

  • hmm mggu lepas ari sabtu kot 4/2/12 saya mmpi semut yang byk sangat....sampai saya xleh nak bergerak kemane2.....takut sangat lam mmpi 2....masih teringat2 lagi mmpi 2....seolah2 saya atas katil semut 2 berada di semua kawasan umah....tapi semut 2 x plk ggt saye....
  • pas2 saya mmpi lagi yang bukan2 pada 6/2/12....mmpi 2 xdew la takut tapi cam mustahil je bab saya x kawin lagi kan...saya mmpi saya mengandung..lam mmpi 2 bkan saya isteri org pn....cume ayat lam mmpi 2 ee perut aini bergerak2 mst kepala baby nie.. pas2 usap2 perut sambil senyum....hahaha
  • dlu penah gak mmpi saya ade anak 2 orang lak 2...tapi xpenah lak mmpi sape bpak nye..hahahaha demand lak lam mmpi 2 kn..kikikiki....anak saya main2 ngn anak eika kawan saya....mase 2 bahagianye tgk anak2 bermain.....
APE PN TAFSIRAN SUME MMPI NIE SAYA HARAP N BERDOA AGAR DI JAUH KAN SEGALA YANG BURUK2....DAN SAYA BERDOA SUPAYA MMPI 2 MMBAWA KEBAIKAN DAN KEINDAHAN HIDUP NIE WALAU APE PN YANG TERJADI...AMIN....   :-)

No comments:

Post a Comment